Είμαι Σύμβουλος Ψυχικής υγείας , Καθοδηγητής Ενσυνειδητότητας (Mindfulness Instructor) και μέσα σε όλα αυτά αναλαμβάνω την φροντίδα παιδιών από 4 μηνών έως και τριών χρονών  υποστηρίζοντας την ανάπτυξή τους σε όλα τα επίπεδα.

Είμαι ΤΑΚΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  της  ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ (Ε.Ε.Σ) και της EUROPEAN ASSOCIATION for COUNSELLING, (E.A.C)  (ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ).

Είμαι εγγεγραμμένη στο πρόγραμμα <<Calm and Balance with mindfulness)>> με συνεχή καθημερινή προσωπική πρακτική.

Είμαι εγγεγραμμένη στο πρόγραμμα <<Mindfulness Together>> με καθημερινή προσωπική πρακτική και μια σταθερή μηνιαία συνάντηση με την εκπαιδεύτρια μου και την ομάδα.

Είμαι μέλος  ομάδας κλινικής εποπτείας Συνθετικής Κατεύθυνσης.

Ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας εστιάζω στην δημιουργία μιας υγιούς θεραπευτικής σχέσης η οποία θα βασίζεται στον απόλυτο σεβασμό και στην πλήρη αποδοχή προς το πρόσωπο που απευθύνεται σε μένα.

Γνωρίζω βαθιά πως η παρουσία μου θα πρέπει να είναι υποστηρικτική αλλά σε καμία περίπτωση κατευθυντική.

Ο καθένας από μας έχει τις απαντήσεις στα ερωτηματικά του, τις λύσεις στις δυσκολίες του, τον τρόπο για τις αλλαγές του αλλά και τις θεραπευτικές μεθόδους να απαλύνει τον πόνο του. Και όλα αυτά βρίσκονται μέσα του, μέσα μας.

Αυτό που οφείλω εγώ είναι να είμαι ο συνοδοιπόρος του με τις γνώσεις μου και την φροντίδα μου. Να του ρίχνω άπλετο φως  στα σκοτεινά και δύσκολα κομμάτια του και με την βοήθεια μου  να αναγνωρίσει τον εαυτό του, τις ανάγκες του και τις αδιαμφισβήτητες ικανότητες του.

<<Κουβαλάμε μέσα μας τα θαύματα που ψάχνουμε έξω από εμάς.>> Τζελαλαντίν Αλ Ρουμί, 1207-1273, Πέρσης ποιητής. 

Ως  Καθοδηγητής  Ενσυνειδητότητας με προσωπική καθημερινή πρακτική, παρατηρώ όλους αυτούς τους κανόνες, τις συνήθειες, τους τρόπους επιβίωσης, που έχω  εγώ και όσοι απευθύνονται σε μένα.

Υπάρχει ένα κοινό χαρακτηριστικό.  Δεν αμφισβητεί κανείς μας ότι είχαμε μάθει μέχρι τώρα, παρόλο που υπάρχουν σωματικά συμπτώματα και ψυχικές δυσκολίες. Ίσως γιατί η αμφισβήτηση καταχωρήθηκε στο υποσυνείδητό μας ως μια πράξη που μας διαφοροποιεί από τους άλλους,  όχι δημιουργικά αλλά ανταγωνιστικά. Άλλες φορές ως δείγμα έλλειψης εμπιστοσύνης προς αυτούς.

Ενσυνειδητότητα λοιπόν σημαίνει η ζωή μου αυτήν την στιγμή. Σημαίνει πως αναπτύσσω την φυσική μου ικανότητα,( με την οποία γεννιόμαστε όλοι μας), να αναγνωρίζω, να αισθάνομαι, να προλαβαίνω να αναγνωρίζω τα συναισθήματά μου σήμερα. Να είμαι παρών στην ζωή μου σήμερα.

Αν σας έχει τύχει να κάνετε πολλά πράγματα μηχανικά όπως λέμε στην καθομιλουμένη και να μην τα θυμάστε μετέπειτα, όσο κι αν φαίνεται απλό πια και αποδεκτό, η αλήθεια είναι πως λείπετε από την ζωή σας. Τρέχετε να προλάβετε, αυτό, το επόμενο, το μεθεπόμενο… και σήμερα τι?  Κάθε σήμερα είναι η ζωή μας. Αυτό λοιπόν μπορούμε να το πετύχουμε με το mindfulness.

<<Τίποτα δεν έχει μεγαλύτερη σημασία από την παρούσα στιγμή.>> Βόλφγκανγκ Γκαίτε, 1749 – 1832. Γερμανός ποιητής και φιλόσοφος.

<<Ευτυχία όχι σε ένα άλλο μέρος, αλλά σ΄αυτό το μέρος, όχι σε μια άλλη ώρα, αλλά  αυτήν την ώρα.>> Walt Whitman, 1819 – 1892. Αμερικανός ποιητής.

Η φροντίδα μου σε  παιδάκια από 5 μηνών έως 3 χρονών ξεκίνησε από μια προσωπική εσωτερική ανάγκη να παραμείνω σε αυτό που έλαβα μέσω της δικής μου μητρότητας και της σχέσης που ανέπτυξα  με τα παιδιά μου. Αναγνώρισα μέσα μου.(γι αυτό και κινούμαι στις τρεις αυτές επαγγελματικές μου θέσεις) πως θα ήθελα να βιοπορίζομαι όχι με τρόπο στεγνό σαν να είμαι μια παραγωγική μηχανή, αλλά προσφέροντας στο κοινωνικό σύνολο με τον τρόπο μου αλλά και στην ψυχή μου. Σπούδασα και σπουδάζω με σκοπό να αφήσω στα παιδιά που αναλαμβάνω μια παρακαταθήκη στο υποσυνείδητό τους που γνωρίζω καλά πόσο σημαντική είναι για όλους μας. Πως αγαπήθηκαν και φροντίστηκαν σίγουρα μια φορά τουλάχιστον στην ζωή τους.  Πόσο σημαντικό ίσως να  είναι, πως αυτά τα πήραν  από έναν άνθρωπο εκτός του <<δεδομένου>> οικογενειακού τους χώρου. Έτσι θα ανασύρουν αν χρειαστεί στην ενήλικη ζωή τους την κατοχυρωμένη αυτή αίσθηση. Πως είναι άξια να αγαπηθούν, χωρίς κριτική, χωρίς προϋποθέσεις. Μαζί με αυτήν τη συναισθηματική και κοινωνική προίκα θα διεκδικούν πάντα, σεβασμό, αγάπη, χωρίς να την διαπραγματεύονται.

<< Δεν συνάντησα ποτέ κανέναν που δεν είχε πάρα πολύ έξυπνα παιδιά. Αναρωτιέμαι πως χάνεται όλη αυτή η εξυπνάδα στην ενηλικίωση>> Fran Lebowitz, 1951 – Αμερικανίδα δημοσιογράφος & συγγραφέας.

<<Τα παιδιά έχουν ταλέντο να υπομένουν, που πηγάζει από την άγνοια εναλλακτικών λύσεων.>> Maya Angelou, 1928 – 2014, Αφροαμερικανίδα ποιήτρια. 

 

ΣΠΟΥΔΕΣ:

 

Επιτυγχάνεται:

1) Στο Νοητικο μας κομμάτι:

Ενισχύεται η μνήμη.

Βελτιώνεται η ικανότητα συγκέντρωσης.

Εκπαιδευόμαστε  να μεγιστοποιούμε την δημιουργικότητά μας έτσι ώστε να είμαστε  αποτελεσματικοί.

Αναδεικνυονται οι επικοινωνιακές μας ικανότητες.

 

2) Στο Συναισθηματικό μας κομμάτι:

Μείωση του Στρες και του άγχους.

Αναγνωρίζουμε τις δύσκολες καταστάσεις για εμάς και μαθαίνουμε να τις διαχειριζόμαστε με στόχο την  ισορροπία μας.

Εμπιστευόμαστε τις ικανότητες μας.

Αναδιάμορφώνουμε και βελτιώνουμε τις  διαπροσωπικές σχέσεις.

 

3) Σε ότι αφορά στο σώμα μας:

Αισθανόμαστε ευεξία. Μαζί με μελετημένες ασκήσεις λειτουργεί φροντιστικά και θεραπευτικά ακόμα και σε χρόνιους σωματικούς πόνους.

Μέσω της μείωσης άγχους βοηθάμε θετικά την αρτηριακή μας πίεση.

Βοηθά στις δυσκολίες του ύπνου.

Oλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα μια ισορροπημένη ζωή. Όχι αποκλείοντας μια δύσκολη και επίπονη ίσως πραγματικότητα που μπορεί να μας συμβεί,(αυτο δεν θα ήταν ρεαλιστικό) αλλά δινοντας μας τον τρόπο να την αντιμετωπίσουμε, αναγνωρίζοντας την με  αποδοχή και κατανόηση.

 

TOTAL Mindfulness Professional by ISON Psychometrica.

1) Εισαγωγή στην επιστήμη του Mindfulness.

2) Η ολιστική προσέγγιση του Mindfulness.

3) Σώμα.

4) Νους.

5) Συναίσθημα.

6) Περιβάλλον / Εξωτερικός κόσμος.

7) Πως καθοδηγούμε τεχνικές Mindfulness.

8) Εξειδικευμένες τεχνικές.

9) Somatin Mindfulness Approach.

10) Η αναγκαιότητα του Mindfulness σε έναν κόσμο που αλλάζει.

 

ΕΚΠΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥ, ΨΥΧΙΚΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ.

1) Η έννοια του Συναισθηματικού και Ψυχικού τραύματος.

2) Στήριξη παιδιών και ενηλίκων σε καταστάσεις κρίσεων.

3) Κακοποίηση: Διαχείριση ανεπίλυτων παιδικών τραυμάτων

4) Παιδιά αντιμέτωπα με το τραύμα της απώλειας.

5) Επουλώνοντας  το τραύμα ενός διαζυγίου.

 

ΕΚΠΑ: ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΓΑΜΟΣ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ.

1) Το διαζύγιο ως κρίση στην οικογένεια.

2) Διαχείριση γονεικών συγκρούσεων.

3) Λήψη αποφάσεων και περίοδος αλλαγών.

4) Προγραμματισμός γονεϊκής φροντίδας.

5) Η περίοδος χάριτος στο διαζύγιο.

 

ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:

Δέντρο Θεραπείας Ι.Κ.Ε. (Σεμινάριο 3 ωρών).

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ:

(Διημερίδα). Βιωματικό – Θεωρητικό.

Φόβος ατομικ;oς, συλλογικός.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΨΥΧΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ:

1) Φιλοσοφία και χρησιμότητα της ομαδικής διαδικασίας.

2) Σχεδιασμός και οργάνωση ολοκληρωμένου προγράμματος ψυχοεκπαίδευσης της ομάδας.

3) Ρόλος και δεξιότητες του συντονιστή  ψυχοεκπαιδευτικής ομάδας.

4) Πρακτική εξάσκηση στο σχεδιασμό και τον συντονισμό μιας ψυχοεκπαιδευτικης ομαδας με παράλληλη εποπτεία.

 

UNICERT  PROFESSIONAL:

Πρόγραμμα Υποστήριξης & Παρέμβασης στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.

PLAY THERAPY GREECE:

Circle of security – Parenting. (Πρόγραμμα 15 ωρών  και 2 τρίωρων συναντήσεων στο Attachment  των ενηλίκων).

 

MARTE MEO:

  1.  Γνωριμία με την μέθοδο.
  2.  Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης.
  3.  Θετική καθοδήγηση.
  4.  Δεξιότητες παιχνιδιού.

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΕΛΕΝΗ ΠΟΥΛΙΟΥ – ΚΑΤΣΗ.(ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ Msc. Παιδοψυχολόγος)

  1. Τεχνικές Διαχείρισης του Παιδικού Θυμού.
  2. Παιδικοί φόβοι και παιδικές φοβίες.
  3. Αδελφική αντιζηλία και τρόποι αντιμετώπισης.
  4. Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην Προσχολική και  Πρώτη σχολική ηλικία.
  5.  Διαζύγιο και Παιδί.
  6. Καλλιεργώντας την Παιδική Αυτοπεποίθηση.

 

AXON PLUS – Nanny s Training.

  1.  Η ανάπτυξη του παιδιού. (βρέφη – 2 ετών.
  2. Η ανάπτυξη του παιδιού ( 2 ετών – έφηβοι)
  3. Πρώτες βοήθειες για παιδιά και βρέφη.
  4. Φροντίδα βρεφών. παιδικές ασθένειες.
  5. Πρότυπα υγιεινής διατροφής — μαγειρεύοντας για παιδιά.
  6. Ενημέρωση για θέματα ακοής , όρασης και ανάπτυξης του λόγου.
  7. Ενημέρωση για θέματα παιδικής κακοποίησης
  8. Ενημέρωση για θέματα μαθησιακών δυσκολιών.
  9.  Ασφαλή οικιακά προιοντα.
  10. Πυρασφάλεια
  11.  Δημιουργική απασχόληση – Τόνωση της φαντασίας.
  12. Θετική πειθαρχία.
  13. Προώθηση της ομιλίας, της γλώσσας  και των δεξιοτήτων επικοινωνίας.
  14. Παιδική ψυχολογία: Προώθηση των προσωπικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων.
  15. Επαγγελματική συμπεριφορα – Δεοντολογία.
  16. Ο ρόλος και τα καθήκοντα  του φροντιστή.

 

ΣΧΟΙΝΑΡΑΚΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

Εκπαιδεύομαι στην Νοηματική.

 

ΕΜΠΕΙΡΙΑ :

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:

 

MINDFULNESS

Δείτε περισσότερα εδώ