Success Factor Modeling™: Η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά μεταξύ μέτριων και εξαιρετικών αποτελεσμάτων 

Αν ψάξει κάποιος σε μια βιβλιοθήκη, θα βρει πληθώρα βιβλιογραφίας σχετικά με τη δημιουργία σχεδιασμού και υλοποίησης στρατηγικών πλάνων, κ.ο.κ. Δεν υπάρχουν, όμως, μεθοδολογίες που να περιλαμβάνουν τον εντοπισμό λεπτομερειών που κάνουν τη διαφορά και διαμορφώνουν το στήσιμο του τρόπου σκέψης (mindset) που χρησιμοποιούνται από ένα άτομο, ομάδα, οργανισμό, τα οποία επιδρούν στις ενέργειες, για να φτάσει κανείς σε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα ή να επιτύχει κάτι αξιοσημείωτο.

Έχοντας, αρχικά, μελετήσει προσωπικότητες, όπως Αριστοτέλης, Mozart, Tesla, Εinstein, Freud, Martin Luther King, Walt Disney, και, στη συνέχεια, τον τρόπο σκέψης κάποιων από τους κορυφαίους επιχειρηματίες νέας γενιάς, όπως Steve Jobs, Elon Musk, Jeff Bezos, Richard Branson, ο Rοbert Dilts ξεκίνησε από το ερώτημα «τι είναι αυτό που κάνει κάποιους ανθρώπους να ξεχωρίζουν σε σύγκριση με άλλους». Απέδειξε ότι η επιτυχία μπορεί να αποκωδικοποιηθεί, εντόπισε τη λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και ανέπτυξε την καινοτόμο προσέγγισή του, SFM™.

Η δύναμη του Success Factor Modeling™ είναι ότι εστιάζει στη στενή σχέση μεταξύ mindset, διακριτών ενεργειών και αξιοσημείωτων αποτελεσμάτων. Ενσωματώνοντας τη σύνδεση μεταξύ και των τριών αυτών διαστάσεων, το SFM™ προσδιορίζει ολόκληρη την αλυσίδα των παραγόντων που επιδρούν στην επιτυχία. Για πρώτη φορά έχει δημιουργηθεί ένα μοντέλο αναγνώρισης και αποτύπωσης των “mechanics of mindset” και πώς συνδέονται και εφαρμόζονται, για να στήσει κάποιος το μυαλό του με τρόπο αποτελεσματικό γύρω από ένα εγχείρημα, ένα νέο ρόλο, μια ιδέα, ένα νέο ξεκίνημα, μια επιχειρηματική πρακτική.

Το SFM™ εφαρμόσθηκε αρχικά σε επιχειρήσεις νέας γενιάς, start-uppers και επαγγελματίες που αναζητούσαν να αποδώσουν μια δημιουργικότερη προσέγγιση και νόημα στα εγχειρήματά τους. Λόγω της μεγάλης του επιτυχίας, γρήγορα διευρύνθηκε, κάλυψε

ευρύτερο φάσμα προκλήσεων, αναγκών και εφαρμογών και διαδόθηκε σε όλο τον κόσμο.

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που έχουν εμπιστευτεί τον Robert Dilts διεθνούς φήμης πελάτες, όπως: Apple, Microsoft, World Bank Group, Fiat Group, IBM Europe, National Health Group of Singapore, AT Kearney, International Planned Parenthood Federation European Network, Hewlett Packard, American Express, EY, Xerox, Merrill Lynch, Lucasfilms, The University of Miami School of Medicine.

__________________

Το Workshop του Robert Dilts διεξάγεται στο πλαίσιο της εκπαίδευσης του συνεδρίου Leading Minds. Παρακολουθήστε πάνω από 20 κλειστά Workshops καθώς και την Ημερίδα CEOs DAY με ένα VIP εισιτήριο. Δείτε εδώ όλα τα workshops ή κλείστε το VIP εισιτήριό σας