Δήμητρα Αλεξανδρή
Είμαι διατροφολόγος- διαιτολόγος, επιστημονική συνεργάτης της nlpgreece®. Eξειδικεύομαι στις Διατροφικές διαταραχές και τη Μεταβολομική. Επίσης, έχω διδάξει διατροφή σε εκπαιδευτικά ιδρύματα και εργαστεί σε διάφορες άλλες θέσεις σχετικές με τη διατροφή.
Ακόμη, δηλώνω “παθιασμένη” με τη συνεχή μελέτη του ανθρώπινου μικροβιώματος και της νευροβιολογίας σε αλληλεπίδραση με την τροφή και συμπτωματολογία του οργανισμού.
H ιστορία μου ξεκινάει από πολύ μικρή, όπου θαύμαζα τον τρόπο που λειτουργεί ο ανθρώπινος οργανισμός και η φύση στο σύνολο της. Ένας κόσμος μαγικός που δεν σταμάτησε ποτέ να με εκπλήσσει και να δίνει νόημα στην ζωή μου.
Στα παραπάνω προστέθηκε έντονα και από νωρίς η θέληση μου να βοηθώ τους ανθρώπους να επαναφέρουν την υγεία στον οργανισμό τους.
Σήμερα, μέσα από την πολυετή εμπειρία και τις γνώσεις που έχω λάβει αναφορικά με τη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού, εργάζομαι, κυρίως, με άτομα με χρόνια, αυτοάνοσα νοσήματα, καρκίνο και άτομα με διατροφικές διαταραχές όπως παχυσαρκία, νευρογενή βουλιμία κ.α.
Σκοπός μου είναι τα άτομα που απευθύνονται σε εμένα να δουν μέσα από τα μάτια μου τις δυνατότητες που έχουν και να συνειδητοποιήσουν ότι το να είσαι υγιής ή το να εξαλείψεις ή ελέγξεις μια νόσο είναι απόλυτα στο χέρι τους και είναι απλό σε αντίθεση με τα όσα λέγονται! Στη συνέχεια, να δουν στην πράξη το σώμα και το μυαλό τους να οδεύει προς την υγεία.
Το μεγαλύτερο αξίωμα για έναν άνθρωπο είναι:
- να μάθει ότι ο απόλυτος σκοπός του ανθρωπίνου οργανισμού είναι να παραμένει υγιής με κάθε κόστος.
- να ανακαλύψει πόσο εκπληκτικά λειτουργεί το σώμα του.
- να αντιληφθεί ότι το σπουδαιότερο δώρο που μπορεί να προσφέρει στον εαυτό του είναι η υγεία του!
Η κατάσταση της υγείας μας δεν είναι απλά τα γονίδια που κληρονομήσαμε (Γενετική) και η μόνη λύση δεν είναι τα φάρμακα ή το να αποδεχτούμε αυτό που μας κληροδοτήθηκε. Τουναντίον, η έκφραση των γονιδίων και η γενικότερη κατάσταση υγείας μας εξαρτάται σε ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό από παράγοντες που μπορούμε να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο (Επιγενετική).
Μαργαρίτα Οκτωράτου
Η Μαργαρίτα Οκτωράτου είναι ιδρύτρια του nutribalance by om και επιστημονικός συνεργάτης της nlpgreece®. Ειδικεύεται στη διατροφική εκπαίδευση και τον επαναπρογραμματισμό του τρόπου σκέψης και της διατροφικής συμπεριφοράς. Υιοθετώντας μία συνθετική προσέγγιση που αξιοποιεί γνώσεις, μεθόδους και τεχνικές από διαφορετικές επιστημονικά τεκμηριωμένες και αποτελεσματικές προσεγγίσεις, έχει ξεφύγει από την κλασσική προσέγγιση του τι τρώει κανείς και ασχολείται με το πώς και το γιατί.
Στόχος της είναι άνθρωποι που την εμπιστεύονται να μάθουν να τρέφονται με επίγνωση, με βάση τις πραγματικές τους ανάγκες, απολαμβάνοντας το φαγητό, χωρίς περιττές στερήσεις, με όφελος την ισορροπία, την αρμονία και την καλή υγεία – σε κάθε επίπεδο.
Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας και Διατροφής του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως επίσης και του Τμήματος Νοσηλευτικής Σχολής Αθηνών. Έχει μεταπτυχιακό δίπλωμα (MSc) στη Διατροφή, τη Δημόσια Υγεία και τις Πολιτικές του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πιστοποίηση NLP Master Practitioner από την nlpgreece® σε συνεργασία με το NLP University, Santa Cruz, California.
Σε συμφωνία με τη συνθετική της προσέγγιση στα πολύπλευρα θέματα της διατροφής και της υγείας κατέχει, επίσης, πιστοποιήσεις Mindful Eating από το The Center for Mindful Eating και
Εξατομικευμένης Διατροφής με βάση το DNA από τον Τεχνοβλαστό του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου GenomeAnalysis.
Επί 9 χρόνια υπήρξε επιστημονικός σύμβουλος στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, όπου, μεταξύ άλλων, εργάστηκε συστηματικά και για την ανασύνθεση τροφίμων και του περιορισμού του μάρκετινγκ στα παιδιά, με στόχο η υγιεινή επιλογή να γίνει η εύκολη επιλογή για όλους. Επί σειρά ετών συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής σε ποικίλα προγράμματα αγωγής υγείας. Από το 2008 διατηρεί νόμιμο διαιτολογικό γραφείο στην Αγία Παρασκευή Αττικής, όπου εφαρμόζει τεχνικές που βοηθούν τους ανθρώπους να κάνουν θετικές αλλαγές στη διατροφή και την υγεία τους.
Είναι μητέρα δίδυμων κοριτσιών σχολικής ηλικίας από τα οποία απολαμβάνει να συνεχίζει να μαθαίνει, και επιδιώκει να δημιουργεί ελεύθερο χρόνο που αξιοποιεί σε ποικίλες δραστηριότητες στη φύση.