Χάρις Καρνέζη MA, PhD | Leading Mind Speaker

 

Η Δρ. Χάρις Καρνέζη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή Αθηνών του Γιώργου Θεοδοσιάδη και δούλεψε επαγγελματικά ως ηθοποιός για δέκα χρόνια. Πήρε Μάστερ (MA) στο «Θέατρο στην Eκπαίδευση» από το University of Central England στο Birmingham και έκανε διδακτορικό με υποτροφία στο τμήμα ψυχολογίας του πανεπιστήμιο του Δουβλίνου, Trinity College Dublin. Κατά τη διατριβή της μελέτησε τις ανάγκες των παιδιών με υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό και σύνδρομο Άσπεργκερ και σχεδίασε ένα νέο εκπαιδευτικό μοντέλο για τα παιδιά αυτά, το «Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα» (ΓΣΔ) που συνδυάζει την τέχνη του θεάτρου με αρχές από γνωσιακές και συμπεριφορικές θεραπείες.

Για τη μελέτη της αυτή χρηματοδοτήθηκε από το Ιρλανδικό Κρατικό Συμβούλιο Ειδικής Εκπαίδευσης ενώ παράλληλα της απονεμήθηκε και το μεταπτυχιακό βραβείο έρευνας του πανεπιστημίου του Δουβλίνου. Στην Ελλάδα τιμήθηκε με το βραβείο Γυναίκα Επιστήμων της Χρονιάς, από τον όμιλο Λυμπέρη. Τα αποτελέσματα της μελέτης της παρουσίασε σε διεθνή συνέδρια στην Ιρλανδία, την Αυστραλία και το Μεξικό. Επίσης τη μέθοδό της δίδαξε σε ψυχολόγους, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές και δασκάλους ειδικής αγωγής σε Ιρλανδία, Αυστραλία, Αμερική και Ελλάδα. Έχει κάνει διαλέξεις και σεμινάρια στα πανεπιστήμια Newman College στο Βirmingham της Αγγλίας και στο Trinity College Dublin της Ιρλανδίας, στο Νew York University των ΗΠΑ, ενώ έχει σταθερές συνεργασίες με ειδικά σχολεία τόσο στην Αυστραλία όσο και στην Ιρλανδία όπου εφαρμόζει το ΓΣΔ. Μέχρι στιγμής έχει δουλέψει σε τακτική βάση με πάνω από 300 παιδιά στο φάσμα του αυτισμού σε Ιρλανδία, Αυστραλία και Ελλάδα. Είναι μέλος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών και του Autism Theatre Research Network.

Δείτε περισσότερα εδώ 

Υπηρεσίες Ομιλητή

Ηθοποιός
Δημιουργός του εκπαιδευτικού μοντέλου «Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα» (ΓΣΔ)
Ιδρύτρια και διευθύντρια του Kέντρου Γνωσιακού Συμπεριφορικού Δράματος

Βίντεο

Τίτλος Ομιλίας

Eισαγωγή στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα – Ένα ψυχοπαιδαγωγικό μοντέλο που με όχημα διαδραστικές περιπέτειες στοχεύει στην αντιμετώπιση των κοινωνικών και επικοινωνιακών δυσκολιών που συχνά παρατηρούνται σε παιδιά με χαμηλή αυτοεκτίμηση, υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό (ΥΛΑ), ΔΕΠΥ, εκλεκτική αλαλία και σύνδρομο Asperger.

Αίθουσα

Stage A

Ημερομηνία και Ώρα

15/02/2022 19:00

Επικοινωνία

+30 210 6996442
+30 6944 171522